Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
Nederland: Een pakket binnen Nederland kost €6,95. Dit geldt enkel voor de pakketten onder een totale bestelwaarde van €100,-. Boven dit bedrag betalen wij de verzendkosten voor u.
Belgie: Verzendkosten naar België zijn altijd €10,-.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van de producten staan aangegeven bij ieder product. Elk product heeft zijn eigen levertijd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verstuurd, krijgt u van ons de PostNL track and trace code via uw e-mail adres toegestuurd. Via deze weg kunt u uw pakket volgen op de website: https://www.postnl.nl/.
Soms gebeurd het dat het product met een transport bedrijf wordt verzonden. Dit heeft te maken met de afmetingen van het pakket. Mocht dat zo zijn, krijgt u op het moment van verzenden van ons een bericht, waarna u de eerstvolgende werkdag uw bestelde product(en) kunt verwachten.
Op welke manieren kan ik de betaling van mijn bestelling voldoen?
De bestelling kan bestaald worden door middel van: Ideal, Paypal, Bancontact, en Creditcard.
Tevens kunt u de bestelde artikelen betalen door middel van een handmatig overboeking, echter houd dan wel rekening met de extra dag levertijd.
Een andere optie is nog dat u bij ons in Enschede de bestelde producten komt ophalen. Er kan zowel gepind- als contant worden betaald.
Is betalen 'op rekening' mogelijk?
Mocht u producten op rekening willen bestellen, neem dan even contact op met onze klantenservice op het volgende telefoonnummer: 053-7113861.
Op rekening bestellen is enkel mogelijk als u op naam van een bedrijf een bestelling plaatst.
Wat bedraagt de garantietermijn van mijn bestelde product(en)?
Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 12 maanden garantie. De producten die wij verkopen hebben in de meeste gevallen een langere fabrieksgarantie van 24 maanden. Gaat uw product binnen de garantietermijn kapot dan kunt u bij ons de garantie claimen. Wij zullen dan de volledige garantieafhandeling voor u uit handen nemen.
Wanneer er sprake is van een garantieaanvraag lossen we het volgens onderstaande stappen en in deze volgorde op;
1. We proberen met vervangende onderdelen het probleem te verhelpen.
2. Als punt 1 geen oplossing geeft gaat onze servicemonteur het product repareren in onze werkplaats in Enschede. U dient hierbij zelf zorg te dragen voor de aanlevering van het product en draagt hiervoor de eventuele kosten.
3. Mocht repareren geen optie zijn dan behoort vervangen tot de laatste mogelijkheid.
Retour procedure binnen de garantieperiode
Om uw garantie snel en efficiënt te kunnen verwerken vragen we u vriendelijk om onderstaande procedure te volgen.
1. Meldt uw garantie per e-mail aan voorzien van ordernummer en klachtomschrijving.
2. U ontvangt instructies over hoe we uw klacht gaan oplossen.
3. Indien we het product dienen te repareren of vervangen stuurt u het product voorzien van uw factuur(nummer) n klachtomschrijving naar onderstaand adres.
Hydrauliek24.nl
Retouren/garantie
Wethouder Beversstraat 189
7543BK Enschede
Slijtage
Veel van de door ons geleverde producten zijn aan slijtage onderhevig. Slijtage is relevant voor de garantie op een product. Sommige producten moeten frequent worden onderhouden om ze bruikbaar of gangbaar te houden. Denk bijvoorbeeld aan een verbrandingsmotor die periodiek onderhoud nodig heeft. Je moet dus ook rekening houden met slijtage. Als het normaal is dat bepaalde aspecten van een product slijten, dan kan je hiervoor geen garantie inroepen, tenzij de slijtage te snel optreed. De garantiebepalingen zijn gebaseerd op normaal gebruik.
Gebruik je een product niet op de voorgeschreven manier en zorgt dit ervoor dat het product kapot gaat, dan heb je geen recht op garantie.
Waar is hydrauliek24 gevestigd
Hydrauliek24 is gevestigd in Enschede. Ons bezoekadres is:
Lonnekerbrugstraat 102A
7547 AK Enschede
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00.
Op welke dagen zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00.