• Vanaf €100,- gratis bezorgd
  • Vakkundige service, engineering en eigen werkplaats
  • Vandaag besteld vandaag verzonden
0
Winkelwagen (0)

Geen producten

Assortiment

4,8kW hydrauliek powerpack met handstart benzinemotor dubbelwerkend circuit

✓ PTM200pro handstart benzinemotor ✓ Complete hydraulische unit!

714,50 excl. btw
864,55 incl. btw
Prijs per stuk

Verwachte levertijd: 1 week(en)

€ 0,00
  • Assemblage in eigen werkplaats
  • Standaard powerpack of zelf samenstellen in de configurator
  • Vakkundige service en snelle verzending

Productbeschrijving

4,8kW hydrauliek powerpack met benzinemotor dubbelwerkend circuit

Dit is de variant met een handstart benzinemotor. Klik hier voor de variant met een e-start benzinemotor.

Complete hydraulische unit aangedreven door een PTM professional benzine motor. Volg de onderstaande keuzes om het voor u geschikte powerpack samen te stellen.


Keuze 1: Pomp grootte

De opbrengst (in liters per minuut) en de druk zijn afhankelijk van de gekozen pomp en motor: Voor een 4,8 KW benzinemotor heeft u de volgende mogelijkheden:

Pomp cc Max, druk bar Max. L/min Max. RPM
1,1 250 4 3600
1,8 250 6 3600
2,1 250 8 3600
2,7 250 10 3600
3,2 225 11  3600
3,65 200 13  3600
4,2 170 15  3600
4,8 150 17  3600
5,8 125 20  3600
8 90 28  3600 

Keuze 2: Tank grootte

Tank grootte: minimaal de inhoud van de cilinder(s) + leidingen. 


Keuze 3: Bevestiging steun

Bevestiging steun Ja/Nee


Keuze 4: Aantal NG6 onderblokken

U kunt kiezen uit geen,1,2,3,4,5,6,7 of 8 NG6 onderblokken. Deze worden gemonteerd op het powerpack. De kleppen welke u wilt monteren kunt u kiezen via de volgende link: NG6 stuurventielen. Wanneer u geen NG6 onderblokken selecteert heeft u een P (pers) en T (tank aansluiting) en kunt u het powerpack in uw eigen systeem gebruiken. 


Keuze 5: Aantal NG6 Onderblokken met gestuurde terugslagklep

Gestuurde terugslagkleppen worden alleen gebruikt wanneer u een cilinder, motor of last heeft wat volledig geblokkeerd moet worden. Bijvoorbeeld bij een cilinder om te voorkomen dat de cilinder door de last naar beneden kan zakken. U dient dan wel een NG6 ventielen kiezen welke in rust de A,B en T heeft verbonden. Een gestuurde terugslagklep dient namelijk helemaal drukloos gemaakt worden.

U kunt kiezen uit geen,1,2,3,4,5,6,7 of 8. NG6 onderblokken met gestuurde terugslagklep. Deze worden gemonteerd op het powerpack. De kleppen welke u wilt monteren kunt u kiezen via de volgende link: NG6 stuurventielen Wanneer u geen NG6 onderblokken selecteert. Dan heeft u gewoon een P (pers) en T (tank aansluiting) en kunt u uw eigen systeem gebruiken. 


Keuze 6: instelwaarde drukveiligheid

De powerpacks worden getest en afgesteld op de waarde welke u wenst. De druk kan nooit hoger zijn dan de maximale druk opgegeven bij keuze 1 of nooit hoger dan 250 bar. 


Technische eigenschappen benzinemotor:

  • Merk: PTM Engines
  • Model: PTM200
  • Motor Type: Luchtgekoelde OHV benzinemotor
  • Compressie ratio: 8.5:1
  • Cilinderinhoud: 196 cm3
  • Max. vermogen: 6,5 pk (4,8 kW) 
  • Toerental: 4000 RPM
  • Ontsteking: TCI
  • Tankinhoud: 3,6 liter
  • Drooggewicht: 16 kg
  • Brandstofverbruik: 230 g/pk.hr
  • Motorolie capaciteit: 0,6 liter
  • Afmetingen LxBxH: 315 x 362 x 335 mm
  • Startsysteem: repeteerstarter